دانلود نرم افزار , دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار , دانلود مستند , دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار , دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار , دانلود مستند , دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار , دانلود مستند , دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود سریال

۳۴۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای متن ها SynWrite 6.18.2070




SynWrite نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. این نرم افزار می‌تواند ابزار بسیار مهم و کاربردی هم برای برنامه نویسان باشد . شما با کمک SynWrite دیگر لازم نیست برنامه های حجیم بر روی سیستم نصب کنید و سورس فایلها را ویرایش کنید. این برنامه قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE را براحتی ویرایش کند. این برنامه فایلهای HTML , Java , Php , Css و… را می تواند براحتی ویرایش کند.در واقع برنامه نویس‌ها و کد نویس‌ها از این برنامه به عنوان تکمیل کننده کد‌های خود استفاده میکنند.


  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰




دانلود نرم افزار مرورگر سریع اسپارک Baidu Spark Browser 40.16.1000.126




Baidu Spark Browser مرورگری است که بر پایه و اساس گوگل کروم بوده و میتوان یکی از بهترین مرورگر حال حاضر نام برد. این نرم افزار از امکان جستجو و دانلود فایل‌های تورنت استفاده می‌کند. این مرورگر دارای ابزار هایی برای افزایش سرعت وب میباشد و همجنین قابلیت دانلود ویدئو های آنلاین سایت هایی مانند یوتیوب و … یا استخراج صدای ویدئو در این نرم افزار موجود میباشد. امکانات این نرم افزار امکان افزودن و مدیریت Add-ons ، امکان تنظیم تم ، بهینه سازی خودکار صفحات وب ، امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت ، قابلیت drag and drop و … است



  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰



دانلود بازی Trainz A New Era برای PC



سری جدید بازی های Trainz با نام Trainz: A New Era عرضه شده است که سطح بازی های سبک شبیه سازی را به سطح جدیدی منتقل کرده است. موتورهای گرافیکی بازی همگی جدید شده و باعث می شود تا تمامی مسیرهای راهبری مدرن و تاریخی را به صورت کاملا طبیعی تجربه کنید. لوکوموتیوهای معروف را راه اندازی کنید، مسیرهای جذاب را کشف کرده و خلاقیت خود را با طراحی و پیاده سازی راه های جدید کامل کنید!

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel ‘i’ series/AMD K10 series introduced 2009 onwards. 2 physical cores, 2Ghz 64 bit
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GT 430 or better/ AMD ATI 5550 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection



  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰



دانلود نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Time Freeze 3.2.0.2000



نرم افزار Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.




  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰





دانلود نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی Calibre 2.28.0



نرم افزار مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتابخواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه های خود و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از کتاب خواندن خود با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. این نرم افزار کتابهای الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند.در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود.


دانلود نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی Calibre 2.28.0


دانلود نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی Calibre 2.28.0 با لینک مستقیم



  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰



دانلود نرم افزار تبدیل PDF به فرمت های متنی PDF Shaper 3.5




PDF Shaper نرم افزاری قدرتمند و محبوب در زمینه تبدیل فایل پی دی اف به ورد و بالعکس برای رایانه می باشد.با استفاده از این برنامه میتوانید بطور همزمان یک یا چند فایل PDF را بصورت دسته ای به فایل RTF تبدیل کنید، یا برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که تنها بخش خاصی از فایل PDF را از آن جدا و استخراج کند . از ویژگی های این نرم افزار می توان به استفاده از الگوریتم سریع برای پردازش فایل پی دی اف, امکان استخراج تنها یکی از عناصر موجود در سند پی دی اف, امکان تغییر گروهی فایل‌های پی دی اف, امکان تشخیص و تبدیل جدول‌های موجود, رابط کاربری و کاربرپسند و پشتیبانی از فایل‌های پی دی اف که با رمز محافظت شده اند اشاره کرد


دانلود نرم افزار تبدیل PDF به فرمت های متنی PDF Shaper 3.5


دانلود نرم افزار تبدیل PDF به فرمت های متنی PDF Shaper 3.5 با لینک مستقیم


  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰





دانلود بازی اندروید من نفرت انگیز Despicable Me v2.8.0k 



این بار کمپانی معروف Gameloft بازی این فیلم شگفت انگیز را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده است تا هیجان را به دیوایس شما به ارمغان بیاورد! در بازی Despicable Me دو جانور زرد عجیب با نام های چاپلوس و وراج قصد دارند با یکدیگر به رقابت بپردازند و به رئیس خود ثابت کنند که در کار خود برترین هستند. باید یکی از این شخصیت های بامزه و دوست داشتنی را انتخاب کرده و خود را برای انجام کارهای سخت آماده کنید، کارهایی که با انجام آن ها رئیس خود را حیرت زده کنید! این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.



دانلود بازی من نفرت انگیز Despicable Me v2.8.0k مخصوص اندروید


دانلود بازی من نفرت انگیز Despicable Me v2.8.0k مخصوص اندروید با لینک مستقیم



  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰



دانلود نرم افزار به روزرسانی درایور های سخت افزار DriverMax 7.58



DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.



دانلود نرم افزار به روزرسانی درایور های سخت افزار DriverMax 7.58


دانلود نرم افزار به روزرسانی درایور های سخت افزار DriverMax 7.58 با لینک مستقیم


  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰



دانلود بازی اندروید اکشن تبعیدیان EXILES v2.5



EXILES بازی زیبا در سبک بازی های اکشن، ماجراجویی برای اندروید است . در این بازی شما به یک سیاره دور و تاریکی تبعید شده اید ، باید با استفاده از نشانه ها و راه ها در میان تاریکی راه خود را بیابید و از سیاره بیرون بیایید ، با سلاح های مخلتف به دشمنان و کسانی که شما را تبعید کرده اند حمله و آن ها را نابود کنید . از ویژگی های این بازی میتوان به مبارزه با انواع موجودات بیگانه ، قابلیت تعیین جنسیت بازیکن ، وجود سلاح های مختلف و امکان ارتقا آن ، گرافیک اج دی بازی اشاره کرد . این بازی محصول کمپانی Crescent Moon Games میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.




دانلود بازی اندروید اکشن تبعیدیان EXILES v2.5



دانلود بازی اندروید اکشن تبعیدیان EXILES v2.5 با لینک مستقیم


  • محمدرضا ایرانی
  • ۰
  • ۰




دانلود نرم افزار کدک های پخش مالتی مدیا K-Lite Codec Pack Update 11.1.4



K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.




دانلود نرم افزار کدک های پخش مالتی مدیا K-Lite Codec Pack Update 11.1.4


دانلود نرم افزار کدک های پخش مالتی مدیا K-Lite Codec Pack Update 11.1.4 با لینک مستقیم


  • محمدرضا ایرانی